Priče

Mobilni koktel bar za sve prigode

Zavirli smo u svijet mlade osječke poduzetnice Stele Baričević koja je svoju strast prema koktelima pretvorila u kreativni poslovni koncept – mobilni koktel bar za razne evente.

Kako je nastala ideja za ulazak u poduzetničke vode i što je bio glavni motiv?

Nakon završetka studija i dugogodišnjeg rada na studenskim poslovima u ugostiteljstvu shvatila sam da na lokalnom tržištu nedostaje stručnjaka po pitanju „miksologije“ i spremanja miješanih pića. Znanost o koktelima je nišni segment industrije ugostiteljstva koji se u zadnjih par godina razvija velikom brzinom, a trendovi su sve zanimljiviji kako za potrošače, tako i za barmene. Vjerovala sam kako svoju ideju mogu razviti u održivi poslovni pothvat i pružiti klijentima na tržištu novi koncept.

Photo credit: Leon produkcija    

Koje su sve usluge u vašoj ponudi?

Artelli Events sam osmislila kao agenciju čiji će naglasak biti na usluzi mobilnog koktel bara za sve vrste evenata. Mobilni bar s personalizirano osmišljenim koktelima podiže događaj na novu razinu i pruža novo iskustvo kako organizatorima, tako i posjetiteljima. Svakom klijentu pristupamo individualno te se osim raznolikošću koktela trudimo uskladiti dekoracije i popratne ukrase za šank i oko njega. Uz to nudimo i  “Artelli skirt” atrakciju – čeličnu konstrukciju u obliku suknje s utorima za čaše i hostesom koja je obučena u haljinu ispod. U ponudi je i „Champagne performance“ – velika čaša u obliku Martini čaše u kojoj se izvodi performans sa profesionalnim plesačima.

Photo credit: Lens Queen

Koliko je uistinu kompleksno praviti koktele i razlikuju li se puno kokteli napravljeni u tzv. kućnoj radinosti od onih napravljenih od strane iskusnog barmena?

Ne smatram da je praviti koktele kompleksno, ali postoje neka pravila koja se trebaju pratiti kako bi finalni proizvod bio dobar. Izradu koktela često uspoređujem s kuhanjem – kuhati može svatko, ali pravi omjeri i sastojci su ono što čini razliku. Kokteli iz tzv. kućne radinosti su najčešće klasici barske scene koje laici pripravljaju kod kuće. Ponekad je za složenije i kompleksnije koktele teško pronaći kvalitetne sastojke, a cijene pojedinih likera i sirupa su visoke. Dobro balansiran koktel kreiran od strane iskusnog barmena je svakako poslastica za nepce.

Koji su svjetski trendovi u vašoj branši i u organizaciji eventa sada najaktualniji s obzirom na pandemiju i u kolikoj mjeri mislite da Hrvatska scena barmena i event industrije prati te trendove?

Ljetna sezona je prošla uspješno – većina vjenčanja, koncerata i domjenaka su se mogli održati na otvorenom prostoru dok u zimskom periodu to nije slučaj. Mogu dodati da su eventi sve raznolikiji pa tako klijenti angažiraju profesionalne barmene za krštenja, godišnjice, dječje rođendane, zaruke, djevojačke proslave, vjenčanja i ostale prigode. Spomenula bih trend gin tonica koji je aktualan u posljednjih par godina, koji se dogodio popularizacijom gina, te pojavom mnogobrojnih destilerija koje imaju aromatizirane ginove u ponudi. Mogu sa sigurnošću reći da hrvatska scena uspješno prati svjetske trendove iako se vidi razlika po regijama u državi i to najviše u poznavanju pića od strane potrošača.

Kako vas je samo poduzetništvo promijenilo kao osobu i koji su vam planovi za budućnost?

Ulazak u poduzetništvo mi je potvrdilo da je sve moguće ako se dovoljno potrudiš i pružiš kvalitetnu uslugu klijentima. Bitno je u svemu pronaći priliku i smišljati novitete pa tako u ponudi imamo i začine za gin tonic hrvatskog proizvođača, kao i razne poklon pakete primjerene za nadolazeće blagdane. Artelli Events će nastaviti razvijati poslovanje prvenstveno širenjem kapaciteta opreme kako bi više barmena moglo raditi istovremeno. Plan je i uvesti na tržište novitete u „miksologiji“ te proširiti ponudu usluga.

Ako i vi uskoro organizirate proslavu i želite svoje goste iznenaditi ukusnim koktelima ili jednostavno uživate u koktelima, više informacija potražite na službenom Instagram profilu Artelli Events https://www.instagram.com/artelli_events/.

Autor: Best of Horeca, Iva Šebetić